הסל שלך

הסל שלך ריק

אספקה והובלה
בגין תשלום מלא של הלקוח בגין המוצרים ברכישת הלקוח, החברה או חברת שליחויות כלשהי מטעמה תפנה אליך לתיאום המשלוח ותשלח את המוצר שרכשת לכתובת אותה ציינת בעת ההזמנה או תאפשר לך, באם בחרת באפשרות זו בעת הרכישה, לאסוף את המוצר ממחסני החברה (רח' בית ראשונים 12, פארק תעשיות עמק חפר 38777, ת.ד. 12086) בימי עסקים ב' ו-ד' בין השעות 10:00-12:00 בתיאום מראש עם שירות הלקוחות. ככל שהמשתמש יבחר באפשרות המשלוח, דמי המשלוח יהיו בהתאם לבחירת היעד ואופן המשלוח על ידך. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבצעים שונים אשר כוללים ויתור על מחיר המשלוח. אספקת המוצרים על ידי חברת השליחויות תבוצע תוך תיאום ישירות בינך ולבין חברת השליחויות והינה בשטחי מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב) והשירות שניתן מוענק באזורים מסוימים בלבד המשתנים ומתעדכנים מעת לעת על ידי החברה או חברת השליחויות לפי שיקול דעתה הבלעדי. אין באפשרות החברה לשלוח את המוצרים לכתובת שהיא תא דואר או לכתובת מחוץ למדינת ישראל. מועד המשלוח יקבע בהתאם ליום קבלת אישור העסקה או אישור חברת האשראי לביצוע עסקת האשראי (לדוגמה: אם אישור חברת כרטיסי האשראי התקבל רק למחרת ההזמנה באתר, אז יש לספור את זמן המשלוח מיום האישור של חברת כרטיסי האשראי).  אספקת המוצרים לאחר אישור העסקה תתבצע על ידי חברת שליחויות שתבחר החברה. מועדי האספקה המשוערים לרוב האזורים בארץ המשלוח יסופק לרוב בין 5-7 ימי עסקים. יתכנו אזורים או תקופות בהם זמן האספקה יהיה ארוך יותר.
לתשומת ליבכם – ישנם מועדים בהם צפוי עומס רב של הזמנות, כגון תקופות חירום / מלחמה, חגים ומועדים, מבצעים מיוחדים (כגון black Friday וכו') וכן במהלך חודש נובמבר, ועל כן אנו נעשה את מירב המאמצים לאספקה בזמנים שצוינו לעיל אך יתכנו איחורים ועיכובים במהלך תקופות אלו ובמהלך תקופות אלו המשלוח עלולים להתבצע בתקופה משוערת שבין 10-14 ימי עסקים בכפוף לזמינות ולגישה לכתובת המשלוח.   
אי אספקה במועד האספקה המשוער מכל סיבה שהיא, לא יפטור את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.
במקרה בו המשלוח לא הגיע ללקוח בשל מעשה ו/או מחדל של הלקוח, לרבות, אך לא רק, במקרה בו הזין הלקוח כתובת שגויה ו/או לא היה נוכח בכתובת המשלוח ו/או לא היה זמין במועד המשלוח, יוחזר המשלוח לחברה. במקרה כאמור, על הלקוח לפנות ביוזמתו לחברה לצורך תאום מועד אספקה בשנית, ובמקרה שכזה יהיה עליו לשאת בעלות המשלוח, וזאת גם אם המשלוח המקורי לא היה כרוך בתשלום דמי משלוח. אי-תאום מועד משלוח חדש לא יפטור את הלקוח מתשלום על ההזמנה שבוצעה על ידו לרבות תשלום דמי משלוח, ככל שהיו.
בעת מילוי הפרטים הנדרשים או במידה והשליח יצור קשר עם הלקוח, יוכל הלקוח לציין כי הוא מסכים שהמוצרים המוזמנים יושארו בסמוך לפתח המען לאספקה, למקרה שבעת מועד האספקה לא יהא הלקוח או מי מטעמו נוכח במקום. יודגש כי לקוח המבקש כי המוצרים יושארו ליד הדלת עושה זאת על אחריותו המלאה ולא תהא לו ולא יוכל לבוא בכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלשהי לחברה, לרבות אך לא רק, במקרה של גניבת המוצרים ו/או במקרה של קלקול המוצרים, והלקוח יחויב במלוא סכום הרכישה ודמי המשלוח. למרות האמור, לחברה שיקול דעת בלעדי לקבוע כי במקרים מסוימים לא תתאפשר השארת המוצרים בסמוך לדלת מען האספקה ו/או כי נדרשת נוכחות של הלקוח בבית לשם קבלת המשלוח וכן כי במקרים מסוימים מחויבת השארת המוצרים בסמוך לדלת מען האספקה.
החברה ו/או ספקיה לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר בין היתר במקרים הבאים:

  • כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע וכיוצ"ב;
  • עיכובים ו/או איחורים באספקת המוצר הנגרמת עקב אי קבלת נתונים מלאים ונכונים מהלקוח, אי קבלת מענה לתיאום המשלוח מהלקוח, תקלות שמקורן בחברות השליחויות; או 
  • שביתה אצל החברות להובלת המוצרים/ שליחויות.
  • זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ימי שבתון, ערבי חג וימי חג.